Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Sunday, 24 July 2011

sekali lagi...








okey...semua org dah tengok cerita "sekali lagi" nie..tapi aku jer yg ketinggalan zaman sebab baru tengok..tapi tak kisah laa, sebab finally aku dpt tgok gak...hehehe...


selalu kita tengok cerita cinta semua lebih kurang sama jaa.cerita cinta melayu sekarang nie aku dah malas nk tengok cerita sebab lebih kurang sama jaa...last2 kawin jugak walaupun hakikatnya tak semua love story will end up with marriage...TAPI...
 lepas tengok cerita SL nie..

aku jatuh cinta!!

persepsi aku berubah!!

dan aku suka!!


cerita yg sangat santai dan COMEL..
tapi sgt menyentuh hati...
sumpah! aku nangis tak berhenti tengok cerita nie..
air mata nie laju jaa turun... huhu..



"awk ayh saya"
'apa amy ckp nie??,"
"awk ayah saya."
"amy jgn nangis eh..ayah ada nie.. mama pun ada"



warghhhh...lagi laa aku meraung..
tgok laa mcm mana org yg sakit tapi tak tahu apa2 pasal kisah dya dulu boleh pjuk ank dya...
sambil peluk2... Ya ALLAH...betul! sedih sgt2!

tak tahu nak ckp lagi mcm mana...tapi sape2 yg tengok cerita nie tapi hati dya tak tersentuh sikit pun, sah laa org tu memg heartless... tahniah kpd sam, lisa and adk mia... gandingan yg comel dan sgt sesuai...





sekali lagi.... cinta itu milik kita!!!




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...