Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Wednesday, 19 October 2011

maafkan saya

Assalamualaikum & Hello..


maafkan saya bila saya tak balas mesej atau emel awk :
sorry la awk.. saya bukan tak nak balas mesej awk cuma saya rasa tak manis saya balas mesej awk sedangkan awk dah berpunya dan saya tak nak ckp apa2 lagi pasal perasaan awk pada saya dahulu. saya ulang DAHULU... itu semua kisah lama kan. tolong jangan tanya lagi pasal hati saya yang awk sendiri campak dahulu. kita masing2 dah ada life kita sendiri. life must go on, enjoy your life okay.. she's better than me.. :)

maafkan saya bila saya tak bagi nombor telefon saya :
bukan saya sombong sampai tak nak bagi nombor telefon pada awk cuma saya tak nak mengeruhkan lagi keadaan. saya tak nak sejarah dulu berulang kembali. saya nak hidup tanpa bayang-bayang awk lagi dan paling penting please respect my private life dan saya nak awk tahu, when i don't give you  my phone number doesn't mean that i cannot live without you. saya tahu awk fikir saya larikan diri dari kenyataan kan..sebenarnya saya bukan lari tapi saya redha dgn takdir ALLAH...

maafkan saya bila saya menjauh daripada awk :
saya bukan sengaja, tapi memang itu yang awk pinta suatu masa dahulu. saya cuma beri ruang untuk awk bahagia dengannya. dengan orang yang mampu buat awk tersenyum bahagia. dah hampir setahun semua itu berlalu awk, tolong jangan menyesali jalan yang awk pilih sendiri. i don't care what happen between both of you, it doesn't affect me at all. so, jangan sebab awk bermasaalah dgn dya, awk cari saya.. utk apa?? utk mengulang kembali sejarah dulu??

maafkan saya bila saya tak mampu nak lupakan kesalahan awk :
bukan mudah utk saya lupakan apa yang pernah awk buat. orang ckp tak baik berdendam.. maafkan sahaja awk sedangkan Nabi pun ampunkan Ummatnya apatah lagi kita sebagai manusia biasa. lebih mudah menuturkan ayat nasihat drpd melaksanakannya. terlalu payah utk saya lupakan apa yg berlaku. segalanya begitu segar dlm ingatn saya. semoga waktu yang berlalu mampu melembutkan hati saya dan memaafkan awk dgn seikhlas hati suatu hari nanti. saya yakin hari itu pasti akan menjelma jua.... :)

maafkan saya bila hati ini dah tiada ruang utk awak..
dahulu saya buka seluas-luasnya ruang utk awk,
saya tempatkan awk di tempat yang paling istimewa dlm hati saya,
saya jaga awk.
saya bawa awk ke mana pun saya pergi,
TAPI,
sekelip mata awk musnahkannya..
sekelip mata awk lukakan saya..
jadi maafkan saya bila hati ini dah tiada awk..
selamat tinggal kenangan..

SELAMAT TINGGAL...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

1 comment:

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...