Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Sunday, 2 October 2011

rindu kenangan itu..

Assalamualaikum & Hello


perpisahan yg baru terjadi,
namun hati dah merasai sakitnya rindu..
rindu bila berjauhan dgn kwn2 yang tersayang,
rindu gelak tawa bersama,
yaa..aku rindu kalian semua..
SEMUA aku rindu...
classmate aku yg tersayang..
mungkin aku tak dapat menyebutnya satu persatu,
namun kenangan bersama akan sentiasa terpahat di hati ini..
dahulu kita datang dari arah yg berbeza,
kita tak pernah bertemu muka,
namun ukhuwah yang terbina tak mengenal siapa,
pantasnya waktu berlalu,
hingga kita tak mampu kembali ke detik itu semula...
hanya doa ku mohon agar kalian berbahagia sentiasa.....

Nukilan | Sya Muncit 



kenangan di Batu Hampar


malam kenangan


waktu berlalu seperti berlari,
saat tertawa, saat berduka,
walaupun itu semua berlalu pergi,
ingatlah...ia pernah abadi....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

2 comments:

  1. sya terima kasih rindu aku. hihihi. rindu nk balik naik bas dgn hang. :)

    ReplyDelete
  2. mesti laa rinduu...
    nasib baik ada hang.. bleh aku blajar balik naik bas.. hehe :)

    ReplyDelete

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...