Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Sunday, 6 November 2011

Kalau mak saya ada FACEBOOK

kalau lah mak saya ada facebook, apa agaknya akan terjadi kat mak eh..
huhuhu...moden la mak saya agaknya.
mak paling moden kat kampung nie...huhuhu...

kalau mak saya ada facebook...
mesti hari2 mak busy update mak masak apa hari nie...
"masak sambal petai, 
tapi hangus pulak sebab berangan..huhe.. "

kalau mak saya ada facebook,
mesti hari2 mak saya upload gambar bawang yang mak beli kat kedai,
"bawang mahal hari nie, dah la banyak yang buruk..geram betul.."

kalau mak saya ada facebook,
mesti mak saya stalker saya dan ckp:
 "jangan gatai sgt dok ckp i love you kat bf nohh.,
geli mak tengok"

kalau mak saya ada facebook,
mesti hari2 mak bergosip,
"eh2..betul ker yusry bercinta dgn lisa?? ish3..untung yusry dapat perempuan cantik kan.. "

kalau mak saya ada facebook,
mesti mak saya tak bagi makan coklat,
"eh, jgn mkn coklat nie, mak tgok kat facebook, orang ckp tak baik utk kesihatan"

kalau mak saya ada facebook,
HABIS LA... MESTI SAYA TAK AMAN..
tolonglah jangan ada facebook yer mak


kalau mak saya ada facebook,
mesti ayah terminate jer internet,
yelaa...hari2 kena makan masakan hangus..
hahahahhaa :)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...