Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Tuesday, 1 November 2011

November 01/11/11

Assalamualaikum & Hello,

Hari nie dah masuk bulan November. yes, bulan yang Sya nanti-nantikan dgn segala mcm perasaan yang bermain di minda aku. persaan berdebar-debar, takut, gementar, susah hati... semua bercampur baur.. seriously, GUA TAKUT BEB..


apa yang Sya nantikan?


bukan jumpa boyfren,


bukan Sya nak bertunang,


bukan Sya nak kahwin, (lambat lagi derr..)


bukan hari jadi Sya, (dah lama lepas lah.. )


bukan Sya ada test JPJ, (eh, tak amek lesen pun lah..huhu..)


bukan kucing Sya nak beranak (err..takda kucing pun)


SEMUAnya  bukan..


Tapi ada sesuatu yang Sya nantikan lebih penting buat masa sekarang nie.
apa benda tue??

RESULT FINAL EXAM as a Pre-Law Student..

Warghhhh...sumpah Sya takut.
aku percaya, majority budak2 pre-law batch Sya (budak part 3 lah) merasai perkara yang sama. apatah lagi bila mengenangkan kami semua. YA, KAMI SEMUA menjawab final exam bersulam duka di hati, bersaksikan air mata yang mengalir di pipi.. huhuhu... sadis betul bila mengenangkan kembali detik itu.





Sya berdoa...

berdoa...

sentiasa berdoa..

teruskan berdoa..

berdoa lagi...

dan berdoa.....

aku tak minta lebih,
betul, aku tak harapkan lebih,
cuma aku minta dan mohon,

SEMOGA SYA LULUS. 
YA..betul, LULUS pun Sya dah BERSYUKUR sangat2...


Ya ALLAH Ya Tuhanku,
berikanlah yang terbaik buat aku dan rakan-rakanku,
permudahkanlah segala urusan kami..

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

2 comments:

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...