Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Tuesday, 31 January 2012

It's My BirthDay :)




31 Januari 2012,
yeahhh...it's my birthday..!!!
Alhamdulillah, setahun lagi bertambah umur menjadi 20 tahun Sya hidup di dunia nie,
rase sedih sebab dah ada angka 2 kat umur..
selalu belas-belasan tahun jer, terasa laa muda,
sekarang dah puluh-puluhan, terasa tua la sikit..huhu..
tapi takpe, baru 20, belum 40 kan..hehehe
Ramai kawan2 yang wish..terima kasih sangat2,
terima kasih kerana masih ingat ulang tahun kelahiran Sya,
terima kasih kerana mendoakan yang baik2 sahaja buat Sya,
hanya ALLAH sahaja yang mampu membalas jasa kalian semua..




Special thanks dedicate to sahabat terbaik Sya, Syafiqah Aslah Sohaimi,
sebab bagi hadiah yang sangat2 comel dan cute miut,
terima kasih jugak sebab bagi kek yang sangat sedap sampai menjilat2 jari..
semoga ALLAH sentiasa melindunginya dan membalas setiap kebaikan yang dya buat..
i love her..
tak pernah sekali pun dya miss bagi hadiah kat Sya,
dari zaman sekolah, sampai lah sekarang,
terima kasih sebab masih ingat lagi hari jadi sya,
terima kasih sangat2..
Sya sgt hargai apa yang telah dya buat selama ini..
harap persahabatan kami kekal sampai akhir hayat nanti..





Kepada kawan2 yang tak bagi hadiah tue,
tak payah laa rasa bersalah sgt okey :)
jangan risau, Sya tak kisah pun..
korang dah wish pun dah terharu sangat sebab terbukti walaupun kita jauh,
korang masih ingat hari kelahiran Sya..
Sya sayang semua kwn2 Sya :)

edit by : piekah


nie masa besday sya last year,
surprise birthday drpd member2 di Merbok :)

Semoga hidup akan lebih bermakna
(^_^)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...