Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Thursday, 12 April 2012

Warkah Buat Awak

Awak..
terima kasih sebab sudi menemani saya sepanjang tempoh ini,
terima kasih sebab sudi buat saya bahagia walaupun tak lama,
terima kasih atas kasih sayang yang pernah awak curahkan selama ini,
terima kasih jugak kerana menjadi orang yang sangat memahami saya..

tapi awak..
sungguh saya tak sangka,
calarnya cinta kita dengan dugaan takdir..
sungguh saya tak sangka begini akhirnya kisah kita.
saya tak sangka dan tak dapat bayangkan
awak begitu mudah melepaskan,
kasih awak terlalu rapuh buat saya,
tapi tak mengapa, saya tak kan pernah menyesal..

awak..
saya terkilan dengan awak,
sangat terkilan dan terluka..
saya tak sangka bila permintaan terakhir saya buat awak,
langsung awak tak endah.
saya akan ingat hari itu sampai akhir hayat saya,
saya akan ingat bagaimana orang yang saya sayang buang saya dari hidupnya,
saya akan kenang, betapa saya rasa terhina bila insan yang bertahkta di hati 
seakan-akan tidak peduli akan rintihan saya..

malam tue, saya tunggu awak..
kawan-kawan cakap saya bodoh sebab menunggu awak..
betul saya memang bodoh,
tapi dalam hati nie, tak siapa tahu sebenarnya sangat merindui awak,
biar mcm mana sekalipun salah awak,
saya akan maafkan..
sungguh, saya perlukan awak..
saya tunggu awak hingga saat terakhir malam tue,
saya tak henti-henti berdoa awak akan datang,
saya berdoa awak akan datang walaupun sekejap,
saya tetap terus yakin walaupun kawan-kawan saya minta saya berhenti mengharapkan sesuatu yang tak pasti..
hati saya begitu yakin pada malam itu,
terlalu yakin yang awak masih sayangkan saya,
terlalu yakin yang awak akan datang jumpa saya..
tapi ternyata hati saya salah..
rupanya cuma saya yang seikhlas hati mahu menyelamatkan hubungan ini,
rupanya cuma saya yang menginginkan pertalian ini,
rupanya cuma saya yang menyintai awak seadanya..

semoga awak berbahagia dengan apa yang awak buat,
tahniah sebab awak tunjukkan impian buat saya
tapi awak musnahkan..
tahniah sebab awak dah berjaya hancurkan hati saya,
tapi saya tak kan pernah membenci awak kerana satu kesalahan yang awak buat,
segala kebaikan awak akan tersemat kukuh di hati ini,
cuma saya tak kan melupakan bagaimana awak hancurkan hati saya..
terima kasih..

YA ALLAH..
jika dia jodohku, dekatkanlah hatinya dgn hatiku,
biarlah perpisahan ini hanya sementara..
sesungguhnya aku masih menyayanginya .


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...