Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Monday, 4 June 2012

Musnahnya harapan



Untuk kesekian kalinya aku telah berharap,
berharap kau adalah yang terakhir buatku,
namun harapanku ternyata musnah,
kerana kau tak kan menjadikannya kenyataan,
aku mencintaimu lebih daripada yang kau tahu,
namun sayangnya
cintaku tak pernah terlihat jelas oleh matamu,
dan untuk mengakhiri cinta kita bersama,
sungguh aku tak mampu..
pernah aku mencuba untuk menghapuskan kenangan,
namun ternyata dirimu tak bisa ku lupakan,
ketika waktu telah berlalu,
berlalu jauh meninggalkan ku,
harapan hatiku masih ingin bersamamu,
Entah bagaimana dapatku hapuskan harapan ini,
jika namamu mengisi setiap ruang hatiku,
namun aku mengerti akan dirimu,
seperti aku mengerti perasaan cintaku,
tak seharusnya ku meminta lebih darimu,
bila diri ini tak mampu bertakhta di hatimu lagi...

Nukilan | Sya Muncit 

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...