Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Friday, 31 August 2012

Aku dan Dirimu


Hari ini mungkin tak seindah dulu,
kerana dirimu telah pergi jauh dari diriku,
aku begitu terasa kehilangan dirimu,
kerana dahulu,
kau di sisiku setiap detik dan waktu,
sekarang kau tiada lagi di sisiku,
apa yang ku tahu,
kasih kita tak kan lagi bersatu..

Hujan..bantulah aku membasuh luka ini,
hapuskanlah dia dari ingatanku,
padamlah segala ceritera dalam mindaku,
biarkan aku di sini terus menangis bersama rintik-rintikmu,
tenggelam dengan kesedihan bersama gemersik suaramu,
hingga menjelma pelangi indah pada suatu waktu,
dan pada saat itu aku aku tak kan lagi memandangmu,
kerana aku akan melangkah pergi membawa hatiku...

Nukilan | Sya Muncit

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...