Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Wednesday, 29 August 2012

Mungkin Bukan Aku



Mungkin bukan aku,
yang kan selalu mampu menghiburkanmu,
dengan gurau senda juga
gurauan manja..
kerana aku tahu,
aku bukanlah penghibur jiwa...

Mungkin bukan aku,
yang mampu mengusap tangismu,
saat hatimu begitu sayu,
saat jiwamu dicengkam pilu,
kerana aku tahu,
aku bukanlah penghapus rasa syahdu...

Mungkin bukan aku,
yang kan menemani hari-harimu,
saat engkau jatuh, saat engkau rebah,
aku tak mungkin mampu memimpin mu,
kerana aku tahu,
tanganku tak kan sampai untuk menggapaimu..

Nukilan | Sya Muncit

aku gembira kerana
kau punya ramai teman bersama mu..

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...