Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Thursday, 13 September 2012

Aku Ingin Berlalu

Aku tahu aku bukanlah sesiapa lagi di matamu,
namun aku tetap punya rasa yang harus kau tahu,
walau kini telah jauh rupanya kita dipisah oleh waktu,
namun ku mohon dengarlah kisah hatiku...

pertama kali kita bertemu,
aku telah merasakan sesuatu,
lidah terasa kelu dan bibir jua membisu,
setelah itu telah pun ku tahu,
bahawa aku terpaut sayang padamu,
sayangnya kau tak menghargai rasaku,
walaupun telah ku cuba menawan hatimu,
namun kau masih tetap dengan keegoanmu...

terasa berat hati ini untuk melepaskanmu,
terlalu payah rasanya memadam kenangan cinta itu,
tapi biarlah aku terus berlalu,
bila rasa sayang telah hilang dari hatimu,
biarlah aku berlalu,
tika rasa cinta sudah luput dalam hatimu...

Nukilan | Sya Muncit

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...