Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Wednesday, 5 September 2012

Siapa Dirimu?




Siapakah dirimu wahai arjuna,
saat semua rasa telah sirna,
kau bagaikan membangkitkan kembali sebuah rasa,
rasa yang telah sekian lama aku lupa..

Siapakah dirimu wahai arjuna,
saat hati diselimuti duka,
kau telah berikan suatu cahaya,
untuk diri ini kembali ceria,
kembali mengukir senyuman yang sempurna...

Siapakah dirimu wahai arjuna,
tika aku sakit menderita,
tika aku lemah tidak bermaya,
kau seolah-olah memberikan aku suatu kuasa,
kuasa yang hebat untuk bangun semula...

wahai sang arjuna,
tak kira siapa pun dirimu,
aku mohon janganlah berlalu,
mungkin tiada ruang hati ini untukmu,
tapi sekurang-kurangnya kau tak pernah membuatku rasa sayu,
kerana setiap kali melihatmu,
telah aku tahu,
kau lah yang kan sering mempertahankanku,
bila satu dunia membenciku,
kau yang akan tetap gah di situ,
saat tiada lagi insan yang melindungiku...

Nukilan | Sya Muncit


..I don't care about the world or what people say,
 as long as You make me feel that You are My World ..
DILEMA 



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

1 comment:

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...