Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Tuesday, 27 November 2012

Aku Berlari



Aku cuba berlari,
berlari sejauh mungkin,
berlari jauh daripada pandanganmu,
namun sungguh aku gagal,
bila ternyata,
destinasi yang ku tuju adalah dirimu...

sungguh hati ini amat pedih,
pedih kerana tak mampu mengungkapkan,
betapa aku perlukan kamu,
betapa aku rindukan kamu,
dan perasaan ini benar-benar telah membunuhku..
terlalu sakit rasanya bila hanya aku yang mencinta,
terlalu perit rasanya bila hanya aku yang merindu,
sedangkan kau hanya diam membisu,
tak pernah menyedari kehadiran diriku..

Pergilah wahai dirimu,
pergi jauh dari hidup ini,
kerana aku tak kan pernah mampu untuk berlalu,
walau hanya selangkah lagi..
juga aku tak mampu berlari,
berlari jauh dari hidupmu...
kini..
Aku masih cuba berlari,
berlari pergi dari hidupmu,
namun ternyata,
di suatu ketika masih lagi aku menantimu..

| Sya Muncit |
I miss you, but I'm trying not to care. I love you, but I'm trying not to show. I want you, but what can I do when you're not even mine?

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...