Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Tuesday, 20 November 2012

Hepi Birthday AZIRA..!!


Birthday Girl Today :)

Sungguh aku tak rancang perkenalan ini,
apatah lagi terlintas untuk mempunyai sahabat sepertimu,
yang aku tahu hanyalah,
kamu adalah anugerah terindah yang ALLAH kirimkan,
buat meniti perjalanan hidup ini,
buat mewarnai sebahagian daripada kanvas kehidupanku..
ALHAMDULILLAH..
terima kasih sebab hadir dalam hidup ini,
tiada apa yang mampu aku berikan
di hari yang istimewa ini,
cumalah sebuah ucapan selamat,
berharap agar hidupmu akan sentiasa dimurahkan rezeki,
dipanjangkan umur serta mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat kelak..
juga tak lupa,
semoga kamu dan si dia dipertemukan jodoh,
kerana kalian sudah cukup serasi aku kira..
hanya menunggu masa untuk diijab kabulkan.. :)

With her, Zira


Buatmu,
NURUL AZIRA BINTI MD SAAD
semoga sentiasa diredhai ALLAH..
terima kasih sebab dah banyak tolong Sya,
termasuk meniru dalam exam..KAH KAH KAH :D
(bangga sebab tak semua org pandai mcm zira nak kasi tiru)
walaupun meniru, dia still dapat markah tinggi..guess why??
Sebab dia ikhlas..ALLAH bagi LEBIH kat dia..
terima kasih sebab selalu jadi tempat bila Sya nak cakap sesuatu,
( kadang2 benda remeh pun nak ckp kan..hehehe )
terima kasih atas semua kebaikan yang telah diberikan untuk Sya..
( bila Sya sakit selalu tanya okey tak?? nak teman makan tak??  jgn mkn megi..jgn minum ais)
hehehehe.. membebel mcm MAK orang :P
tak pernah terlintas hubungan yang baru setahun jagung,
akan berkembang macam nie..
ALHAMDULILLAH :)
Selamat Ulang Tahun Sayang..
semoga persahabatan ini sampai ke akhirnya..

I wish you a wonderful day and may all your wishes comes true. I hope you enjoy this day very much . Stay yourself. Happy Birthday!

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...