Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Thursday, 13 December 2012

Khilafku



Aku meniti titian dunia,
mengusap tangis setiap derai air mata,
mengubati hati dari setiap luka,
namun ternyata pedihnya tak mampu diungkap dengan kata-kata,
aku terlalu mahu melindungi dia,
kerana ternyata dia sudah ku anggap seperti keluarga,
aku terlalu takut hatinya terluka,
kerana itu aku bersuara,
namun ternyata hasrat hati ini disalah tafsir pula..

tapi tidak mengapa,
teruskanlah menyalahi diri ini,
kalau itu mampu meredakan sakit di hati,
mungkin ini pertama dan terakhir kali,
aku mahu menjaga hati insan yang aku sayangi,
bukan kerana aku tidak mahu peduli,
tapi hati ini jua menangis sendiri...

buatmu,
Maafkan aku, bila lidah ini terlalu lantang berkata-kata,
 bukan niatku membuatmu kecewa,
 cuma aku tak mahu engkau terluka...
Maafkan aku, bila bahasa ini terlalu kasar maknanya,
 bukan kerana aku sengaja,
 tapi perasaan sayang mengatasi segalanya..

| Sya Muncit |

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...