Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Friday, 28 December 2012

Moga Ada Sinar

Kadang mahu sahaja aku berlari,
berlari jauh dari realiti kehidupan ini,
namun bisik kata hati,
walau sekuat mana aku berlari,
tetap tak mampu menyembuh luka di hati...

kadang mahu sahaja aku khabarkan pada dunia,
bahawa hati ini begitu tersiksa,
jiwa ini begitu terluka,
dengan tajamnya kata-kata mereka,
dengan manisnya janji-janji yang penuh dusta...

Kadang mahu sahaja aku menyelam jauh ke dasar lautan,
untuk lenyapkan segala kekusutan,
untuk mencari sedikit kekuatan,
namun aku tahu tak kan mampu ia mengukir ketenangan,
bila aku tak mampu menerima sebenar kenyataan...

Terlalu sulit untuk aku coretkan,
apatah lagi mahu mengungkapkan,
hanya mampuku bersujud padaMu Tuhan,
 ku hadirkan diri dengan penuh rasa kehambaan,
moga ada sinar di hujung perjalanan...

| Sya Muncit |

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...