Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Sunday, 20 January 2013

Aku Masih di Sini

Aku masih di sini,
menanti kalau kalau masih ada sisa semalam,
untuk ku kecapi rasa manisnya,
biarpun rasanya mungkin tak semanis dahulu..

Aku masih di sini,
menunggu andainya ada serpihan kenangan,
yang mampu mengukir senyuman di bibir ini,
biarpun senyuman ini mungkin tidak semekar dahulu...

Aku masih di sini,
tetap di sini dan pasti akan terus di sini,
silakanlah dirimu berlalu,
andai tak mahu melihat aku begini,
kerana aku tak kan pernah berhenti menaruh harapan...

| Sya Muncit |

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...