Assalamualaikum & selamat datang ke ruangan Sya MunCit..Ini kisah hidup Sya, suka duka dalam mengejar impian,suka duka dalam persahabatan & percintaan..semoga hari kita sentiasa indah (^_^)

Sunday, 26 May 2013

Terhenti di Sini

Tak banyak yang ku harapkan darimu,
tak banyak jua yang ku pinta darimu,
bukan harapku kau persembahkan bintang buatku,
jua bukan emas hingga mampu membalut tubuhku..

Cukuplah kiranya hatimu tulus mencintaiku,
cukuplah kiranya lembut sapamu menyebut namaku,
jua inginku dengar syahdunya suaramu melafazkan cinta buatku,
jujurlah dengan hatimu arjunaku,
jika cuma aku yang kau mahu,
lafazkanlah kalimah itu buatku,
jika benar aku yang berada di hatimu...

berilah sedikit cebisan kasihmu,
buat aku yang selalu ketandusan rindu,
bukalah sedikit ruang di hatimu,
agar mampu aku bertakhta di situ..

Tapi kiranya nyata aku bukanlah yg terukir kemas di jiwamu,
lepaskanlah aku semahumu,
kerna aku jua tak mampu untuk terus membisu,
menafikan perasaan tentang betapa berertinya dirimu..
biarlah aku terus berlalu,
menghentikan setiap denyut nadi yang menyebut namamu,
dan semoga kau menemui jalan hidupmu tanpa kehadiranku..
selamat jalan kisah sedihku..

| Sya Muncit |

If u love someone, showing them is better than telling them. If u stop loving someone, telling them is better than showing them..


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca..Sila Tinggalkan Komen Anda :)

No comments:

Post a Comment

Kindly drop your comment here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...